SRI LANKA.... AYUBOWAN - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu SRI LANKA.... AYUBOWAN - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

SRI LANKA.... AYUBOWAN

Door: jacqueline en theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

20 Augustus 2023 | Sri Lanka, Colombo

SRI LANKA.... AYUBOWAN

We zijn bijna klaar met onze rondreis Sri Lanka. Heel bekend voor ons 2tjes, sinds lange tijd (1991) al heel vaak bezocht. Nu met onze reisgenoten (zus) Anja en Toon, Kees en Netty.

We starten in NEGOMBO en gaan natuurlijk meteen op bezoek bij onze lieve Dilka en de familie. Blijft bijzonder, en altijd feest voor allemaal.

Wij reizen met onze vriend chauffeur gids Chandimal noordwaarts naar de culturele driehoek bij ANARADHAPURA en SIGIRIYA. Doen tussendoor een safari[e-1f418][e-1f418], bezoeken spice gardens en DAMBULLA rocktempel.

In KANDY en omgeving is het wandelen en op bezoek bij vrienden. Ook naar AMMA LAMAI, het mooie project van onze vriendin Tine.

In ELLA het pittigere hiken naar Ella Rock, fantastisch!

Dan door naar YALE NP, opnieuw safari [e-1f418].

UNAWATUNA is een heerlijk bounty vakantiedorp[e-1f334][e-1f60e] met de lekkerste vis die wij kennen.

En nu weer afsluiten in NEGOMBO, relaxen à la bedje boekje biertje.

Met natuurlijk een klein feestje met Dilka en haar gezin.

Alles opnieuw mooi mooi mooi hier, en met 4 gasten die verrast zijn in dit prachtige vakantieland.

Ayubowan.

Jacky en Theo

• 20 Augustus 2023 - 23:24

Marlies Daamen:

• 20 Augustus 2023 - 23:26

Marlies Daamen:

Wat was het (alweer ) een mooie reis.

Aan de foto's is duidelijk te zien dat jullie samen weer enorm hebben genoten

• 21 Augustus 2023 - 01:56

Jantine:

fantastische reis weer gemaakt, de video is prachtig!!!! Bedankt voor het laten meegenieten!

• 21 Augustus 2023 - 10:05

Peter En Rian:

Geweldig weer deze reis. Fijn dat jullie iedereen weer gezien hebben.

• 21 Augustus 2023 - 12:18

Lian:

Mooi hoor en voor ons ook weer een paar herkenningspunten...mooie video..!!gr

• 21 Augustus 2023 - 12:18

Lian:

• 21 Augustus 2023 - 16:40

Joop En Ellen:

Mooi reis weer! Roept mooie herinneringen op.