SALUTI da PUGLIA! - Reisverslag uit Vieste, Italië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu SALUTI da PUGLIA! - Reisverslag uit Vieste, Italië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

SALUTI da PUGLIA!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

21 September 2019 | Italië, Vieste

Ciao a tutti

Wij zijn in PUGLIA, in de hak van de Italiaanse laars.
En het is hier prima!

Vanuit VIESTE maken wij heerlijke wandelingen over de spierwitte kalkkliffen die ver uitsteken boven de azuurblauwe zee. Wij bezoeken diverse trabucchi, houten vissershutten op palen, passeren stoere wachttorens, lopen door eindeloze olijfboomgaarden, zien de witte dorpen en prachtige zandstranden. Tussendoor even een lekker ijsje bij de gelateria van Mooie Mario.
Heerlijk relaxed verblijf hier, want na de activiteiten is het heerlijk toeven op een van de mooie stranden, een gezellig terrasje in Vieste en dan het Pasta Pizza Pomodori diner, aangevuld met een lekker flesje Puglia Vino Rosso.
Het bezoek aan het heiligdom MONTE SANT'ANGELO is een must, en aan een ontmoeting met PATER PIO ontkom je dan niet. Bijzonder!
En dat alles met een warme zon tegen een klm-blauwe lucht.
Dus alles goed hier.
Tutto bene qui!
Jacky Theo

• 22 September 2019 - 00:48

Iantine:

Dit is weer prachtig allemaal., kan me heel goed voorstellen dat jullie volop genieten!!
    Nog hele fijne dagen gewenst en lieve groetjes vanaf Lombok.

• 22 September 2019 - 09:28

Johan En Anja Van Rijckevorsel.:

Een schitterend gebied aan de foto’s
    te zien. Geniet ervan!

Grt
    Johan & Anja

• 22 September 2019 - 11:00

Charles Luijten:

ja...jullie tweetjes genieten van het bestaan van de wereld aan de zonnige kant. Pater Pio is een gevierd persoon bij de paters op de Dreef.

groet Charles

• 22 September 2019 - 12:32

Frans En Corry:

Hallo vakantievierders, hartelijk bedankt weer voor jullie verslag en de mooie foto’s.
    Zo te zien een prachtige streek om te verkennen.
    Geniet er nog van en veel groetjes van ons.

• 22 September 2019 - 17:54

Peter En Rian:

Schitterende omgeving daar is het zeker mooi wandelen.

• 23 September 2019 - 10:58

Lian Melissen:

Ziet er weer gaaf uit....staat bij ons ook nog een x op het lijstje naar toe te gaan. Genieten maar.
    gr. GJ en Lian