Genieten op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu Genieten op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

Genieten op Bali

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

28 April 2017 | Indonesië, Kuta

Dag allemaal.
Groetjes uit heerlijk Bali.

Een lekkere vakantie voor ons. Een vakantie met weinig spektakel en zonder grote avonturen.
Veel tijd voor bezoek aan vrienden, veel tijd voor de projecten en veel tijd voor onszelf. Gewoon genieten dus.

's Morgens ons trainingsrondje en de baantjes zwemmen. Heerlijk ontbijtje erachteraan en dan iets leuks doen op de dag.

Het bezoek aan de kraamkliniek BUMI SEHAT is weer prachtig. Bij Putu met haar YKPA project voor straatkinderen is zoals altijd heel bijzonder. Ook alle afspraken met vrienden, bekenden, families zijn erg leuk.De vracht met spullen is inmiddels bijna tot nul geslonken. Alles op goede plekken terecht gekomen, bij erg dankbare mensen. deze dank is ook voor iedereen die spulletjes of centjes hebben meegegeven!!

Daarnaast hebben wij veel tijd voor het strand en ook dat is een feest voor ons. Tussendoor met jonge schildpadden aan het werk, veel lezen, biertje erbij. 'Als een God op Bali'. Mooi mooi mooi!

Nog een klein weekje te gaan. En dat komt goed.

Warme Bali groeten. Jacky en Theo.

• 28 April 2017 - 04:49

Yantin:

Dank weer voor jullie verslag en dat klinkt weer heerlijk relaxt allemaal ,super!! Jammer dat het dit keer niet lukt om jullie te ontmoeten maar hopelijk een andere keer weer!
    Genietse nog en groetjes , ook namens Holis , mede voor de bekenden!

• 28 April 2017 - 07:55

Kees En Marlies.:

Wat ziet dat er toch weer heerlijk en vertrouwd uit.
    Helaas treffen wij het hier nog niet met het weer, misschien kunnen jullie een beetje zon meebrengen.
    Geniet van de laatste week en tot volgende week.
    Lieve groetjes van ons.

• 28 April 2017 - 10:30

Johan En Anja:

Zonder grote avonturen en spektakel kan het ook een heerlijke vakantie zijn wat dat betreft hebben wij wel ervaring. geniet er nog lekker van daar.

• 28 April 2017 - 11:14

Els En Fons:

Heerlijk genieten dus
    Mooie fotos
    Hier erg koud
    groetjes

• 28 April 2017 - 13:14

Ida En René:

Ook lekker hoor, dat alles mag en niets moet.
    Het ziet er weer geweldig uit. Mooie foto's enne.........GENIET ERVAN!
    Heel herkenbaar, omdat we er ook geweest zijn. Wat een lieve mensen, hè.
    Hartelijke groetjes van ons en goede reis weer terug.

• 28 April 2017 - 14:28

Peter En Rian.:

Heerlijk die rust en de zon op je botten, wat wil een mens nog meer.
    En de nasi smaakt ook nog steeds, evenals het biertje wat erbij hoort.
    Nog een fijne week en goede terugreis.

• 28 April 2017 - 20:00

Basjesbericht:

Het is weer goed vertoeven daar op het warme Bali.
    Geniet nog van die laatste week wand als je terug bent is het gedaan met de rust en kan er gebouwd gaan worden.
    Nog een fijne week en een fijne terugvlucht.
    Gr Toon & Marja

• 28 April 2017 - 21:09

André Pemen:

Hoi Jacky en Theo,
    Het gaat jullie weer uitstekend merk ik wel. Weer de nodige projecten bezocht en lekker geluierd aan het strand. Dan kun je inderdaad zeggen dat je je een koning op Bali voelt. Breng bij terugkeer wel wat zon en Balinese hitte mee want het is hier stervend koud. Nog veel plezier en een goeie terugvlucht gewenst.