Groeten uit SURINAME weetjewel......... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu Groeten uit SURINAME weetjewel......... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

Groeten uit SURINAME weetjewel.........

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

17 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Dag allemaal

Wij groeten jullie uit tropisch SURINAME.
Al bijna 2 weken reizen wij rond hier, begonnen in PARAMARIBO waar wij een aantal keren tereugkomen.
Negen dagen de Suriname rivier op naar BOVEN SURINAME om in de dichte jungle te verblijven was bijzonder, leuk en spannend. Een apart leven bij de Marons, de nakomelingen van de slaven van destijds.
De Westkant NIEUW NICKERIE zit er intussenook alweer op. Morgen gaan we naar het Oosten richting BRITS GUYANA waar we vertoeven bij een primitieve Indianen stam.

Helaas is er niet genoeg tijd en gelegenheid om uitgebreider verslag te doen. De echte mooie verhalen volgen later.
Hetzelde geldt voor de foto's.
Ook die komen later.

Dus maar even kort maar krachtig, alles goed hier....... weetjewel.
Jullie horen nog van ons.
Jacky en Theo

• 18 Februari 2014 - 06:24

Peter En Rian:

Fijn te horen dat jullie het goed maken en begrijpelijk dat vanuit de jungle het contact wat moeizaam verloopt.
    Ben zelf vrijdag terug gekomen van een fijne tijd bij Saskia en de kleinkinderen.
    Inmiddels ook al weer aan het werk, het was koud op de fiets om 6.45, dus echt even omschakelen van lekker weer naar de Hollandse kou.
    Geniet en we horen weer van jullie, groetjes Peter en Rian.

• 18 Februari 2014 - 08:57

Peter En Marijke Piederiet:

Wij houden het ook kort:
    genieten, fijne vakantie, luieren en relax man!

Groetjes en tot ziens,
    Peter&Marijke

• 18 Februari 2014 - 12:04

Kees En Marlies:

Goed om te horen dat jullie weer een mooie reis aan het maken zijn en dat alles goed gaat.
    Heel veel plezier de komende dagen bij de Indianen.
    Hier is het niet veel, ja het weer wel hoor, maar ik voel me ziek, zwak en misselijk.
    een griepje te pakken dus.'
    Groetjes en veel plezier nog daar..

• 18 Februari 2014 - 17:37

Joop En Ellen:

Gelukkig hebben jullie nog wel tijd voor een pilsje zo nu en dan zagen we.
    Fijne vakantie verder en tot sne.

Groetjes Ellen en Joopl

• 21 Februari 2014 - 02:12

Jantine:

Ooooo, zoo herkenbaar!!! Zou zo weer even terug willen. Ben heel benieuwd naar de foto's! Nog heel veel plezier gewenst en geniet van de parbootjes!!!! groetjes.