ISLA BONITA ! - Reisverslag uit Santa Cruz de la Palma, Spanje van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu ISLA BONITA ! - Reisverslag uit Santa Cruz de la Palma, Spanje van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

ISLA BONITA !

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

10 April 2019 | Spanje, Santa Cruz de la Palma

Buenos dias, hola.

MOOI EILAND La Palma is een topper!
Het 'steilste eiland ter wereld' rijst als een vulkanische vesting uit de Atla.ntische oceaan.
En met een ongekende afwisseling. Het vochtige koelere noorden met groene wouden versus het droge zwarte vulkanische zuiden.
En in het midden de CALDERA DE TABURIENTE, als hart van het eiland, een door erosie gevormde krater, een stenen arena met een doorsnee van 9 km.
Mooi mooi mooi!

ROQUE DE LOS MUCHASOS is het spectaculaire hoogtepunt (2426m) en SANTA CRUZ beneden een heerlijk stadje met palmen en paleizen.

Wij doorkruisen het hele eiland, doen ongekend prachtige wandelingen, en komen tot rust op de pleintjes en terrassen van SANTA CRUZ.
De Palmeros zorgen goed voor ons. Lekkere biertjes, mooie wijnen en smakelijke tapas.

Kortom: een sportieve en culinaire vakantieweek hier voor ons, in prima gezelschap van onze reisgenoten Piet en Marloes.

Canarische groeten uit La Palma.
Jacky Theo.

• 10 April 2019 - 12:31

Robert Hooijmaijers:

Klinkt weer erg vervelend :) Geniet ervan zou ik zeggen maar dat komt vast goed

• 10 April 2019 - 12:41

Lian Melissen:

Mucho gusto!!!

• 10 April 2019 - 13:08

Andre Pemen:

Dag meisjes en jongens, dit is weer eens wat anders dan de Knijnenstraat. De foto’s laten wel zien dat het er geweldig mooi is. Niet gek voor een tussendoortje. Misschien zijn jullie inmiddels weer thuis om de volgende trip in de steigers te zetten. Ook die voorpret is niet te versmaden. Alvast goeie reis gewenst.

• 10 April 2019 - 13:41

Frans En Corry:

Weer hartelijk bedankt voor jullie mooi reisverslag en de prachtige foto's daarbij. Het ziet er daar erg mooi uit en de foto's laten ook zien dat jullie het weer prima naar jullie zin hebben.
    Geniet ervan en veel groetjes van ons.
    Weer tot ziens in ons Brabantse dorpje.

• 10 April 2019 - 15:30

Basjes Bericht:

Ziet er weer allemaal goed uit, geniet er van.

groet toon

• 10 April 2019 - 16:51

Els:

Dat was weer genieten, prachtige foto's.
    Groetjes Els en Fons

• 10 April 2019 - 17:08

Jolanda Mathijssen:

Genieten weer, ook Marloes en Piet veel plezier samen..

• 11 April 2019 - 07:16

Jantine:

Dat klinkt weer helemaal super en de fotos laten ook duidelijk zien hoe jullie genieten!, super! Bedankt en weer veel plezier met de voorbereidingen voor Bali. Wie weet tot ziens en lieve groet voor jullie vanaf Gili Gede.

• 13 April 2019 - 12:29

Peter En Rian:

Dat zijn weer mooie wandelingen.
    Zo te zien heeft de zon in ieder geval Jacqueline verrast