BALI. Bagus sekali!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu BALI. Bagus sekali!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

BALI. Bagus sekali!!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

29 Januari 2018 | Indonesië, Kuta

BALI. Bagus sekali!!

Dag allemaal.
Een bekend verhaal. Heerlijk hier op Bali. In januari gaat de zon wel wat vaker weg maar het blijft altijd ruim 30plus. Ook de dagelijkse hevige tropische bui is geen belemmering. Zelfs de soms rommelende en blazende vulkaan Mount Agung gooit geen roet in het eten. Gewoon lekker dus hier.

En dan de grote verrassing als broer Corné geheel onverwachts letterlijk op de stoep staat hier. Totaal niet op gerekend, maar wel 10 dagen gezelligheid gegarandeerd.

Samen doen we behalve KUTA ook een aantal dagen UBUD en omgeving en TABANAN.
Wij bezoeken de YKPA straatkinderen op de nieuwe (2e) locatie in TABANAN. Een feest met veel mooie spullen uit Nederland.
Ook het bezoek bij kraamkliniek BUMI SEHAT is weer erg leuk en nuttig.
Veel arme moeders en baby's blij.
Bijzonder deze keer is het bezoek aan het kamp waar de vluchtelingen van de vulkaan AGUNG verblijven. Zij leven zeer armoedig en mogen nog niet terug, de cirkel van 5km rond de vulkaan nog niet veilig is.
RUMAH WINNY is een opvanghuis voor kankerpatiënten die niet op tijd geholpen kunnen worden omdat ze geen geld genoeg hebben en extra lang moeten wachten. Hulp is dan meestal te laat. Zij wachten vaak letterlijk voor de deur van het ziekenhuis voor een kansje. Bij mijnheer Winny thuis krijgen ze dan onderdak en verzorging. Voor die 14 mensen ziet het er meestal niet goed uit.

Op alle plaatsen hebben wij veel mooie en nuttige spullen gebracht of aangeschaft. Het gesjouw tevoren is dat meer dan waard!

En dat alles in een gewone lekkere vakantie hier. Genieten en veel vrienden ontmoeten. Bedje boekje biertje formule, mooi terrasje en lekker eten.

Wij houden het nog even vol hier en vertellen jullie nog veel meer als wij weer thuis zijn.

Groetjes. Jacky. Theo

• 29 Januari 2018 - 09:12

Kees En Marlies:

Jullie zijn weer heel goed bezig geweest en mooi dat er steeds weer nieuwe projekten op jullie weg komen.
    Geniet nog maar lekker van de laatste stranddagen met boekje biertje en bedje want straks begint
    het normale leventje weer hier in grijs Rijsbergen.
    Tot snel en dikke kussen van ons xx

• 29 Januari 2018 - 10:18

Jolanda En Piet:

Geweldig om te zien, we zouden zo weer terug willen.

• 29 Januari 2018 - 12:18

Peter En Rian.:

Weer een geweldig en goed besteed verblijf op Bali.
    En daarbij ook kunnen genieten van het mooie weer, Theo ziet zo rood als een kreeft!
    Wat leuk dat Corne spontaan langs kwam.
    Goede reis terug.

• 29 Januari 2018 - 12:18

Peter En Rian.:

Weer een geweldig en goed besteed verblijf op Bali.
    Wat leuk dat Corne spontaan langs kwam.
    Goede reis terug.

• 29 Januari 2018 - 13:08

Jantine:

Weer heerlijk om te lezen, goed bezig daar!! En ook nog lekker genieten daarnaast....wat wil een mens nog meer??!! Genietse en wie weet tot ziens! groetjes vanaf Lombok.

• 29 Januari 2018 - 15:04

Marie-José:

Fijn dat jullie weer jullie verhalen en foto's met ons delen. Altijd mooi!
    Geniet ze nog!

• 29 Januari 2018 - 16:33

Frans En Corry:

Hallo Jacqueline en Theo,
    Hartelijk bedankt weer voor jullie interessante verslag. Weer veel mooi werk gedaan terwijl jullie genieten van weer een fijne vakantie en het mooie weer. Geniet nog lekker samen en tot ziens weer in het grijze Rijsbergen. Volgens de voorspellingen komen kou en vorst eraan met Carnaval, dus geniet nog maar van de warmte daar.

• 29 Januari 2018 - 16:51

Jan En Sindy:

Hallo,,

Jullie zijn weer fantastisch bezig op het mooie Bali.
    Als we de foto,s kijken krijgen we weer zin om te komen.
    Geniet er nog lekker van daar en drink maar een lekkere Bintang van ons ,,,

Fijne vakantie nog.
    Groetjes Sindy en Jan

• 29 Januari 2018 - 18:33

Els:

Mooie projecten weer
    Geniet nog van de laatste dagen
    Groetjes fons els

• 29 Januari 2018 - 20:57

Basjes Bericht:

Weer goed bezig met jullie projecten, mooi om te zien.
    Geniet van de laatste paar dagen op Bali.
    Gr Toon

• 30 Januari 2018 - 21:04

Greta.:

Dank je wel voor jullie mooi verslag, nog even genieten van de warmte.
    Groetjes Greta.

• 01 Februari 2018 - 11:13

Gert-Jan En Lian:

Goed bezig...geniet ze (en weer mooi verslag!)

• 10 Februari 2018 - 10:05

Cor Mathijssen:

Mooi reisverslag en wederom goed werk geleverd. Chapeau.