Apa kabar di Bali? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu Apa kabar di Bali? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

Apa kabar di Bali?

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

09 November 2013 | Indonesië, Kuta

Hoe is het in Bali? Panas sekali! Very hot!

Dag allemaal.
Wij leven al een weekje in tropisch omstandigheden hier op Bali. Niks bijzonders natuurlijk, maar nu is het wel heel erg warm. Voor ons geen probleem, lekker zelfs, maar de Balinezen verlangen naar de regen. En wij nog lang niet. Die regen valt in Nederland, komt hier echt niet, hebben wij hier al uitgelegd.
Neen, wij wachten opo onze gasten.
Maandag arriveren onze dorpsgenoten, sterker nog, onze bijna buren in de straat. En dan volgt er een mooi rondje Bali.
Dat wachten is overigens geen straf op Kuta beach. Gezellig als altijd, veel moois en lekkers wat passeert, prachtige sunsets, prima onder ons boompje met een boekje en een bierte. Wij hebben echt vakantie!

Warme groeten
Jacky en Theo

• 09 November 2013 - 07:20

Yantin:

heel leuk jullie weer even gehoord te hebben via de telefoon!! Genietse en groetjes ook aan alle bekenden! Wij vertellen jullie over Suriname later!!
    Sampai jumpa di Lombok tahun depan??!!

• 09 November 2013 - 09:45

Hilly:

Dat klinkt heerlijk, veel plezier en geniet ze!

• 09 November 2013 - 10:13

Kees En Marlies:

Hoi hoi.

Wij hebben gisteren nog even kontakt gehad met jullie bijna buren en die hebben er ongelofelijk veel zin in. Ja wat wil je ook als je al die verhalen over zon en warmte hoort, terwijl wij hier langzaam verzuipen en helaas bijna geen zon te zien krijgen.
    Nu schijnt hij heel eventjes ja maar voor het hele weekend wordt niet veel goeds voorspeld.'
    Vandaag verkiezing 11e van de 11. Wij zijn er helaas niet bij Zou het wel doorgaan zonder
    ons viertjes ;-)
    Nou genienen jullie lekker door daar met het boekje en het biertje onder de palmbomen.
    Onze tijd komt nog wel.....

• 09 November 2013 - 10:29

Fons En Els:

Dat zonnetje, het strand, bali, biertje, boekje dat zou ons ook wel bevallen. Geniet ervan. Groetjes uit etten leur.

• 09 November 2013 - 11:29

Piet En Jolanda:

Kikt ons goan vanavond meej 11-11, we zullen wir ons best doen in ons mooie durpke. Die verhalen over regen klopt niks van, op dit moment schijnt de zon schitterend in onze tuin. Kan alleen geen foto als bewijs mee sturen en is ut niet zo warm als bij juillie. Geniet er nog een paar dagen van, de rust zal zo over zijn als de buurtjes komen. Groetjes uit Gmmrstrt

• 09 November 2013 - 11:30

Peter En Rian:

Wat komt daar op het strand veel aan je voorbij trekken!!
    Heb je dan nog wel tijd voor lezen, of is het voor jullie inmiddels zo gewoon, dat je er niet meer van op kijkt?
    Heerlijk die zomerse temperaturen, gelukkig schijnt hier het zonnetje ook weer, al is de vraag voor hoe lang.
    Geniet en tot horens.

• 09 November 2013 - 12:18

Louise:

Wat klinkt dat weer heerlijk! Ik zie het gewoon voor mij, voel bijna de zon op mijn gezicht.
    Hier schijnt nu ook even de zon, een mooie herfstdag.
    Groetjes uit Oosterhout

• 09 November 2013 - 16:38

Joop En Ellen:

Net de winterbanden onder de auto laten leggen, dat is andere koek. Ik hoop dat ze er snel weer af kunnen. Zeg maar tegen Wayan Rai en Koman dat het nog wel een klein jaartje duurt voor ik op kraamvisite kom.
    Heel veel plezier daar met jullie bijna buren en tot snel weer.

• 09 November 2013 - 18:35

Frans En Corry:

Geweldig, zo lekker in de zon. Bedankt voor jullie bericht. En geniet nog fijn van jullie vakantie.
    Groetjes van ons beiden. Tot ziens in Risbergee.

• 09 November 2013 - 19:11

Fred En Nelly:

Zo te lezen is het super op Bali. Geniet er maar van. Mijn broertje Hans verblijft ook op dat paradijselijke eiland. Waar precies weet ik niet.
    Hè Theo, bedankt voor de uitnodiging voor je feestje. We proberen er zeker bij te zijn.
    Nog veel vakantieplezier.
    Groetjes uit Zundert.
    Fred en Nelly

• 10 November 2013 - 10:57

Jack Van Rijckevorsel:

Het is goed gekomen met het pakketje
    Nog mooie weken daar.

• 10 November 2013 - 17:07

Greet:

Wat vervelend nou voor jullie! Missen jullie al die regen en wind!
    Geniet ervan; het strand, zonnetje, drankje en relaxen lijkt ons ook wel wat.
    Hartelijke groet vanuit een zeer regenachtig Castriucm.
    Ab en Greet

• 12 November 2013 - 09:09

Frank:

Hoi theo,

Goed dat jullie niet op de Philippijnen zitten, dat is toch echt niet normaal. Misschien toch een signaal voor onze grote leiders om is echt iets te gaan doen aan het klimaat en niet te blijven verrijken.....

gr vanuit het natte brabant..Frank

• 22 November 2013 - 13:04

Anton Van Rijckevorsel:

Jacqueline Van harte gefeliciteerd met je verjaardag .Geniet ervan en wij drinken er hier in het koude Belgie wel ene op jou gezondheid
    Groetjes en tot ziens