BALI! Panas sekali! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu BALI! Panas sekali! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

BALI! Panas sekali!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

09 November 2019 | Indonesië, Kuta

Selamat hari!
Dag allemaal.

Het is bloedheet in Bali. En al heel lang gortdroog.
Sinds ons laatste verblijf hier in mei niet meer geregend, vorige week eindelijk een flinke bui. Iedereen blij!

Maar wij sowieso blij want de eerste 3 weken zijn super.
Ons 'rondje Bali' KUTA - LOVINA - CANDIDASA - UBUD - KUTA weer prima. Met veel plezier bij vrienden en hun families. Leuk!
En natuurlijk de bezoeken bij de projecten.
Toppie bij kraamkliniek BUMI SEHAT. Super bij RUMAH SINGGAH, het verblijf voor (vaak terminale) kankerpatiënten, bij onze vriend Wennie thuis. Geweldig en fijn om op beide plekken te zijn en te helpen.

En nu nog een week te gaan om ons maandje Bali vol te maken. En dat komt goed! In KUTA fijn verblijf in Bali Diva en veel tijd op KUTA BEACH. Chilling op SEMINYAK BEACH en op tijd een feestje bij Chapter2 LEGIAN.

Wij genieten gewoon nog even verder. Warme groetjes voor allemaal.

Sampai jumpa.

Jacky Theo

• 09 November 2019 - 08:17

Jantine:

Groot gelijk. lekker genieten! Hier ook bloedheet, elke dag 35 graden of hoger en inmiddels al 7 maanden geen regen gehad!! Overal waterproblemen en dus gortdroog overal!! Oze put staat ook drroog dus.....emmertjes water halen......Hopen maar dat de regen snel gaat vallen.
    Nog heel veel plezier en lieve groet vanaf Lombok.

• 09 November 2019 - 13:18

Marlies Daamen:

Hier helaas regen genoeg eigenlijk best wel teveel soms.
    Het is niet eerlijk verdeeld op de wereld.
    Nog heeel veel plezier in de laatste week en tot volgende week..

• 09 November 2019 - 13:42

Jolanda Mathijssen:

Het ziet er weer goed uit, zou zo weer terug willen als ik deze foto's zie. Wie weet? Veel plezier nog, geniet.

• 09 November 2019 - 13:44

Basjes Bericht:

Fijn dat alles goed gaat met jullie op warm Bali, hopen dat er snel regen komt bij jullie en hier een beetje minder regen zou niet erg zijn. Geniet van jullie laatste week.
    Groet Toon & Marja

• 09 November 2019 - 15:28

Peter En Rian:

Jullie zijn weer zinvol bezig geweest.
    Iedereen is blij met jullie komst zo te zien.
    Nu nog even genieten van het mooie weer.

• 09 November 2019 - 18:00

Andre Pemen:

Beste Jacky en Theo,

Ik hoor van alle kanten dat het sangat panas is in Indonesië. Van jullie, van Jantine op Lombok en van Annie Utens die voor een bouwproject op Java is. Nou, dat is een stuk beter dan hier. Wij hebben soms nachtvorst, tamelijk veel regen en het is koel weer. Dat zal dus weer wennen worden voor jullie. Maar dat zijn jullie wel gewend. Ik word weer wel jaloers als ik jullie beschrijving lees. Al die prachtige plaatsen bezoeken zou ik nu ook graag willen. Trouwens ik mis de plaats Sidemen in Oost Bali in de regio Karangasem. Dat vind ik ook een juweeltje, zoals Sembalun en Selong Belanak op Lombok. Ik heb contact gehad met Jantine. Ik weet niet of ze nog naar Bali is gekomen maar ze vertrekt binnenkort weer naar Suriname. Ook dat is weer een aantrekkelijke bestemming. Jullie zijn nog een paar dagen op Bali. Geniet nog van de zon en al het moois wat dit eiland te bieden heeft en voor later een goede reis terug naar Rijsbergen. Sampai Jumpa,
    Andre Pemen

• 10 November 2019 - 17:49

Ilse:

Hi Jacqueline & Theo,
    Hele fijne weken op Bali, samen met lieve vrienden en bekenden.
    Groetjes ilse