Rondje Nederland, het vervolg. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu Rondje Nederland, het vervolg. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland, het vervolg.

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

23 April 2018 | Nederland, Alkmaar

Dag allemaal

Ons rondje Nederland kreeg een mooi vervolg voorbije week.
Al eerder zijn we thuis vertrokken naar Oost Brabant en door naar Limburg. Daarna Noordwaarts gefietst via Nijmegen lang de Duitse grens richting Achterhoek, door naar Groningen en Friesland, langs de waddenkust en via de Afsluitdijk aangekomen n Noord Holland.

Hier pakken we de route weer op. Eigenlijk de bedoeling langs de Noordzeekust (LF1) richting Zeeland te fietsen en vanuit Vlissingen terug naar huis.

Noord Holland is echter te mooi om letterlijk links te laten liggen, dus we gaan niet 'in één streep' naar het Zuiden maar blijven 4 dagen in Noord Holland fietsen en nemen elke dag een deel van de LF ronde van Nederland mee in onze routes.

In een prachtige zomerse zonnige week genieten wij van kleurrijke bollenvelden, mooie Hollandse dorpen, vele mooie molens en de knappe inpolderingen van Leeghwater..

Tussendoor een strand-paviljoentje pikken op Egmond strand, een fotostop bij de bollenvelden, een 'memories'tocht (van Theo) in De Rijp, en een welverdiend biertje aan het water bij ons knusse hotelletje in Noord Scharwoude.

Kortom een weekje genieten op de fiets. Mooi mooi mooi!

Wij zijn dus weer een stukje verder gezakt naar het Zuiden, maar we hebben nog een heel mooi en groot stuk te fietsen.
Wordt vervolg, jullie horen ervan.

Fietsgroeten. Jacky Theo

• 24 April 2018 - 03:18

Yantin:

Wat geweldig mooi en leuk allemaal!! En jullie treffen het ook wel heel erg met het weer! Weer heel bijzonder allemaal!! Blijf lekker genieten en lieve groet vanaf Lombok!

• 24 April 2018 - 08:17

GJ En Lian:

Genieten maar weer van ons ook heel mooi landje! Veel plezier, gr

• 24 April 2018 - 08:47

Peter En Rian:

Geweldig en dat met mooi weer

• 24 April 2018 - 09:52

Cobie Verberg:

Nederland is prachtig...Ook na onze reizen is het altijd weer zo fijn thuiskomen als we vanuit het iegtuigraampje Nederlabd zien...wat heeft ons kikkerlandje dan toch veel water...en wat is het mooi...
    Geniet van jullie thuisland wabt het is zo de moeite waard...