Rondje Bali. Bali bagus! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu Rondje Bali. Bali bagus! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van jacqueline en theo rijckevorsel - WaarBenJij.nu

Rondje Bali. Bali bagus!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg jacqueline en theo

12 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Een rondje Bali doet het altijd. Steeds mooi en altijd anders.
Ook nu weer, samen met Kees en Marlies doen wij
KUTA → LOVINA → CANDIDASA → UBUD → KUTA.

Wij doen onze wandelingen en fietstochten, maken onze trainingsrondjes.
Gaan met de boot de oceaan op, zwemmen in een 'aquarium' en bewonderen de fascinerende onderwaterwereld. Doen een tempeltje en volgen ceremonies.
Wij ontmoeten vele vrienden onderweg, kunnen overal lekker eten en hebben genoeg tijd over voor het bedje boekje biertje in de warme Balinese zon.

Ons bezoek bij 'Bumi Sehat' is bijzonder. In deze kraamkliniek voorzien wij de pasgeboren baby's van mooie leuke baby spulletjes uit Rijsbergen. De arme jonge moeders zijn erg dankbaar.

Murti en Chun zijn 2 jonge ambitieuze fysiotherapeuten in SUKAWATI, en voor een dag de leerlingen van Theo, een cursus tapen en bandageren. Erg leuk!

Op bezoek bij vriendin Komang in BANGLI is moeilijk maar ook weer heel fijn. Zij is ernstig ziek en haar man Ketut en zoontje Putu zijn erg blij dat wij samen nog even uit huis zijn geweest. Misschien wel een van de laatste uitjes voor Komang.

Ook zijn Yantin en Holis een aantal dagen samen met ons. Altijd gezellig!
De familie Rai komt ook een dagje over en dat is ook genieten.

De afronding van de vakantie is dan natuurlijk een weekje KUTA BEACH en wij leven dagelijks van de mooie sunrises tot de nog mooiere sunsets.
Dus wij kunnen uitgerust en mooi gebruind huiswaarts reizen.
Het is weer mooi mooi mooi geweest.

Wij zijn inmiddels in HONG KONG, bijna thuis dus.

Groetjes. En tot snel.

Jacky en Theo ook van Kees en Marlies.

ps. de foto's laden moeilijk nu;
als het niet lukt hebben jullie nog wat tegoed!

• 12 Mei 2016 - 19:24

Basjes Bericht:

Dat was weer genieten en mooie foto's, Bali altijd leuk.
    Ik zie jullie nog wel deze komende dagen nog een fijne vlucht.
    Gr Toon

• 13 Mei 2016 - 02:06

Yantin:

leuk weer om te lezen en mooie foto's en het was weer gezellig die dagen in Uvbud!
    Weer een fijne tijd thuis en hopelijk houdt het mooie weer aan!
    lieve groet voor jullie allemaal, ook namens Holis.

• 13 Mei 2016 - 11:33

Peter En Rian:

Welkom thuis, jammer dat het weer dit weekend even niet meewerkt, maar dat gaat snel verbeteren.
    Zien jullie over een paar weken!!
    Foto's zijn weer prachtig.

• 14 Mei 2016 - 17:02

Kees En Marlies.:

Het waren weer 4 heerlijke weken. En zo leuk om al die lieve mensen weer terug te zien.
    Bedankt voor de gezelligheid. We kunnen er weer even tegen aan !